Nieuws

Nieuwe versie TRS leverbaar: TRS7 Touch

De geheel vernieuwde versie van TRS is leverbaar: TRS7 Touch. De geïntegreerde webbased totaaloplossing voor evenementenplanning, zaalverhuur, ticketing, CRM en marketing.

In the Cloud, dus altijd en overal inzicht. Geoptimaliseerd voor Touchscreens en met een intuïtieve gebruikersinterface, dus snel en eenvoudig in gebruik. Tevens geeft de nieuwe TRS-API  u vrijwel onbeperkte mogelijkheden tot integratie en koppeling met andere systemen.

 

Met de planning-, ticketing en CRM oplossing TRS beheert u uw locaties en evenementen. Naast voorstellingen of activiteiten met kaartverkoop kunt u ook uw verhuringen (vergaderingen, feesten, recepties) plannen en beheren.

U koppelt middelen (verhuur, verkoop), medewerkers en taken en genereert automatisch offertes, bevestigingen en facturen. Draaiboeken en roosters kunnen per afdeling worden gegenereerd en omzet- en prognose overzichten geven u direct inzicht in de financiële situatie.

Doordat de toepassingen een geïntegreerd geheel vormen, is de bediening eenduidig (Microsoft Office look&feel en usability) en zijn gegevens realtime beschikbaar.

De onderdelen Planning, Ticketing en CRM kunnen zowel gezamenlijk als separaat worden gebruikt.

Delen via:Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone