Als de nieuwsbrief niet correct wordt weergegeven kunt u hier klikken om deze in uw browser te bekijken..
Naast de tot nu toe gehanteerde betalingsmethoden bij Internetverkopen, kunt u nu ook gebruik maken van de mogelijkheid tot online betalingen met iDEAL (ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank). Nadat de klant de gewenste voorstelling(en) heeft gekozen, wordt deze middels een beveiligde verbinding naar de betaalsite geleid, waar de betaling verder wordt afgehandeld. De voordelen: U bent verzekerd van de betaling - Minder administratieve handelingen Geen storneringen
Voor meer informatie over iDeal van uw bank:
Naast de tot nu toe gehanteerde betalingsmethoden bij Internetverkopen, kunt u nu ook gebruik maken van de mogelijkheid tot online betalingen met iDEAL (ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank). Nadat de klant de gewenste voorstelling(en) heeft gekozen, wordt deze middels een beveiligde verbinding naar de betaalsite geleid, waar de betaling verder wordt afgehandeld.
Deze maand vonden de jaarlijkse kassadagen, georganiseerd door de gebruikersvereniging weer plaats. Kassamedewerkers wisselen hier ervaringen uit over hun werkwijze en hoe men om gaat met het TRS reserveringssysteem. De twee dagen vonden plaats in Schouwburg De Kring in Roosendaal en Schouwburg Ogterop in Meppel. In totaal bezochten ongeveer 60 deelnemers deze dagen.
Het twee-jaarlijkse wereldkampioenschap IJslandse paarden wordt in 2007 door Nederland georganiseerd. Om de kaartverkoop voor dit evenement in goede banen te leiden, koos de organisatie voor het reserveringssysteem van LVP. 30.000 bezoekers uit heel Europa kunnen via Internet hun toegangsbewijzen bestellen. De organisatie heeft geen omkijken naar de verkoop: deze vindt geheel geautomatiseerd plaats. Speciaal voor dit WK heeft LVP de mogelijkheid ontwikkeld om naast de dagkaarten ook weekkaarten (serie abonnementen) via Internet te kunnen verkopen.
Vanaf april 2006 opent het nieuwe Concertpodium van Purmerend haar deuren. Met een capaciteit van 1000 personen in de diverse zalen en 50.000 bezoekers per jaar, verwachten zij het merendeel van de verkopen via Internet te zullen doen. Om dit zo efficiënt mogelijk te kunnen, wordt gebruik gemaakt van E-ticketing: de klant print na bestellen via Internet zelf zijn barcode en dit is het toegangsbewijs. Bij de ingang worden deze toegangsbewijzen gescand. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de modernste draadloze scanners. Met de door LVP ontwikkelde interface is op het display van de scanner de status van de barcode af te lezen.