Eventplanning en Ticketing van A tot Z
Geïntegreerde planning, ticketing en CRM software
TRS is het totaalpakket voor planning, evenementenbeheer, ticketing, CRM en marketing. Het grote voordeel van een geïntegreerd totaalpakket (ERP) is dat informatie slechts éénmaal ingegeven hoeft te worden en overal binnen uw organisatie beschikbaar en inzichtelijk is. U beschikt hiermee over een management informatiesysteem, waar elke afdeling binnen uw organisatie profijt van zal hebben.
Indien gewenst kunt u de onderdelen planning, ticketing en marketing/CRM ook afzonderlijk gebruiken (al dan niet gekoppeld aan andere systemen).
Hieronder treft u een kort overzicht aan van enkele kenmerken en mogelijkheden van de onderdelen planning, ticketing en marketing/CRM.
TRS-Planning
- Eenvoudig reserveren van evenementen en zalen/ruimtes vanuit het planbord: voorstellingen, vergaderingen, feesten, ... - Overzichtelijke planborden, waaronder op dag/week/maand niveau
- Reserveren van middelen voor verkoop en verhuur (horeca, technische faciliteiten, service, ...) - Reserveren medewerkers t.b.v. de personeelsplanning - Gebruik van standaard sjablonen voor reserveringen - Herhalende reserveringen - Documentenbeheer (technische riders, draaiboeken, ...) - Automatisch aanmaken offertes, bevestigingen en facturen - Alle benodigde rapportages: roosters, draaiboeken, verkoopoverzichten, ... - Sjabloon editor t.b.v. aanpassen of zelf opmaken documenten en rapportages - Verhuur en contractafspraken, simulatie en prognose
TRS-Ticketing
- Uitgebreid rechtenbeheer - Abonnementenverwerking middels direct-booking of loting - Dynamic pricing: Uitgebreide mogelijkheden voor (zelf instelbare) abonnements- of verkoop- voorwaarden - Cross-sell: Uitgekiende mogelijkheden om activiteiten/specials mee te verkopen: theaterdiners, inleidingen, pauze-arrangementen, VIP pakketten etc. - Verkoop op zaalplan of BAS (Best Available Seat) - On-line betalingen, e-ticketing, mobile ticketing
- Alle benodigde financiële en statistische rapportages zijn aanwezig - Afrekeningen t.b.v.impresariaten / bespelers - Standaard mogelijkheid tot opzetten verkoopnetwerken (samenwerkingsverbanden met andere (verkoop) organisaties)
TRS-Marketing/CRM
- Uitgebreid CRM (Customer Relationship Management) - Registratie en koppelen contactmomenten, notities en documenten/mails bij relaties - Het eenvoudig maken van selecties en analyses van gewenste doelgroepen - Selecties op basis van aankoophistorie - Eenvoudig te bedienen door gebruik van voordefinities, wizards, filters en zoekfuncties - Kant-en-klare analyses van doelgroepen / marktsegmenten
- Onbeperkt verder analyseren met vrije analysetools - Mailings naar zelf te definieren doelgroepen - (Automatisch) verzenden e-mailings (per doelgroep/segment) - Automatisch genereren inhoud nieuwsbrieven - Analyse en response meting op (e-) nieuwsbrieven - Inzicht in geografische spreiding - Demografische gegevens - CBS en Kadaster statistieken
|
|
In deze nieuwsbrief
- Eventplanning en Ticketing van A tot Z - TRS-Planning - TRS-Ticketing - TRS-Marketing/CRM - Nieuwe TRS gebruikers - Voor wie? - Ondersteuning - Mogelijkheden internetverkoop
Nieuwe TRS gebruikers
De afgelopen tijd verwelkomden wij de volgende organisaties:
Theater de Kattendans, Bergeijk
Cultura, Ede
PopEi, Eindhoven
Christelijke Oratorium Vereniging, Harderwijk
De Kraaienvangers, Heeze
De Cacaofabriek, Helmond
Cultuurdienst, Kuurne
Stichting Randmeerconcerten, Noordwest Veluwe
Theater Stroud, Putten
Cinema de Winsinghhof, Roden
Voor wie?
TRS is modulair en schaalbaar opgezet. Daarom is deze software in vele situaties toepasbaar. Van landelijk kaartverkoopnetwerk tot kleinschalig festival; van Schouwburg tot Filmhuis; en alles ertussenin.
U kiest zelf de mogelijkheden die in uw situatie gewenst zijn en die u wilt gebruiken. Deze zijn bij veranderende omstandigheden (groei, uitbreiding) natuurlijk altijd aan te passen.
Door deze flexibiliteit is TRS bij zeer veel verschillende soorten organisaties in gebruik, waaronder:
- Theaters, Schouwburgen - Congrescentra - Bioscopen, Filmtheaters - Poppodia, Clubs - Sportclubs: toernooien, wedstrijden - Recreatie: rondleidingen, rondvaarten, bustochten etc. - Festivals
Ondersteuning
LVP biedt uitgebreide service, zowel tijdens het implementatietraject als de periode daarna. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Advies - Implementatie en inrichting - Training en instructie - Servicedesk met directe gebruikersondersteuning - 24/7 bereikbaarheid - Updates en nieuwe versies (continue doorontwikkeling) - Gebruikersdagen - Optioneel: hardware en toebehoren
Mogelijkheden internetverkoop
Alle ingevoerde informatie m.b.t. kaartverkoop is ook direct beschikbaar op uw website, waar uw klanten direct kunnen bestellen. Tevens kunt u hierbij gebruik maken van extra mogelijkheden, waaronder:
- Informatievoorziening activiteiten: titel, datum, tijd, prijzen, teksten, foto's, kijkwijzer etc. - Internetverkoop op plattegrond of BAS - SeatView - Naar keuze: account of "open" (laagdrempelige) klantregistratie - On-line betalingen, waaronder: iDEAL, creditcard, PODIUM Cadeaukaart - e-ticketing - Lidmaatschappen en actiecodes - Mijn Klanten Portal: uw klanten beheren zelf hun gegevens en informatievoorziening (historie, lopende bestellingen, gepersonaliseerd advies) - Cross-sell
Voor meer informatie
|