Efficiënte software voor Planning, Ticketing, CRM en e-Marketing in één
Bent u op zoek naar een totaalpakket voor deze toepassingen? Maakt u momenteel gebruik van een veelheid aan systemen, excel-sheets en documenten? Voert u alle event-informatie meerdere keren in meerdere tools in?
Neem dan eens contact met ons op voor een afspraak. We komen graag bij u langs om te vertellen over onze produkten en wat wij voor u kunnen betekenen. In ieder geval kunnen wij ervoor zorgen dat alle informatie slechts éénmaal ingevoerd hoeft te worden en realtime beschikbaar en inzichtelijk is voor uw gehele organisatie.
TRS: één compleet en geïntegreerd pakket voor al uw wensen m.b.t. planning, ticketing, crm en e-marketing.
Met o.a. de volgende functionaliteiten:
- Planning: het inplannen van ruimtes voor voorstellingen of verhuur, meeplannen van middelen en medewerkers, automatische prijsberekeningen, offerte/bevestiging/factuur traject, programmering en prognotisering, informatievoorziening voor de gehele organisatie.
- Ticketing: kaartverkoop en reserveren op plattegrond of d.m.v. automatische toewijzing, e-ticketing met on-line betalingen, dynamic pricing, cross-sell, agenda en informatie automatisch op uw website, financiële en statistische rapportages.
- CRM en e-marketing: centrale klantregistratie met voorkeuren en aankoopgedrag, registratie contactmomenten, nieuwsbriefmodule met trackingtools, gepersonificeerde doelgroep e-mailings, automatisch inplannen of verzenden van persoonlijke servicemails.
Ledenvergadering Gebruikersvereniging LVP
Afgelopen maand vond in Schouwburg- en Filmtheater de Agnietenhof in Tiel de jaarlijkse ledenvergadering van de gebruikersvereniging plaats.
Na deze vergadering presenteerde LVP de ontwikkelingen van afgelopen en komende jaar en werd een presentatie over de nieuwe Theater App verzorgd door EventOPlanner.
De middag was ingeruimd voor een workshop werken met de Marketing/Mailing module. Met een opkomst van ruim 50 deelnemers kijken we terug op een succesvolle en leerzame dag.
Nieuw ontwikkeld
Tijdens de presentatie op de gebruikersdag van ontwikkelingen van afgelopen jaar, stonden wij, net als de deelnemers, ook weer verbaasd over hoeveel er in een jaar eigenlijk ontwikkeld wordt. Door het jaar heen staan we er niet bij stil, maar terugkijkend gaan de ontwikkelingen heel hard. Een greep uit het lijstje:
- Afronding project SEPA
- Planning: persoonlijke dynamische informatie panelen
- Uitlevering compleet vernieuwde module voor Marketing, Mailing en e-mailing
- Verder ontwikkeling Marketingmodule met o.a.: vrije widgets / analyseschermen, CBS statistieken verrijkt met buurtkaart
- vernieuwde nieuwsbriefmodule met embedded pictures, online versie, response- en conversie meting
- Acitviteiten Tweets versturen met directe response meting
- CRM / Automatische (service) mailings
- Vernieuwende methode cross sell: het meeverkopen van gerelateerde activiteiten en producten (bijv. inleiding, arrangement, theatermenu, nazit etc.)
- Verdere uitbreiding API internetapplicaties t.b.v. koppelingen (MijnTheater, MijnKlantenPortal)
- Nieuwe versie TRS-Batch
- Automatische nachtelijke installatie updates
- Theateradvies database met instelbare wegingsfactoren
- Koppeling podiumkunst.info
- Ontwikkeling pilot versie Theater App
- Internetverkoop responsive: geoptimaliseerd voor alle devices (smartphone, tablet, laptop, desktop). Zowel voor de gebruikers van webshops als API varianten
- Integratie met Google Analytics
Voorbeeld automatisch verzenden service mailings:
Voorbeeld Responsive bestelproces: