Als de nieuwsbrief niet correct wordt weergegeven kunt u hier klikken om deze in uw browser te bekijken.
LVP introduceert het Internet Control Dashboard. Met deze krachtige management-tool beheert u zelf de inrichting van uw Internetverkoop. Met ��n druk op de knop wijzigt u zelf de mogelijkheden voor Internetverkoop. Indien u NU een Internetactie wilt starten kan dat ook echt NU!
Daarnaast beschikt u met on-line Internetverkoop over een ongekend stuk marketing gereedschap. Bij elke Internetboeking ontvangt uw klant automatisch per e-mail een bevestiging. U kunt zelf op elk moment de informatie in deze e-mails aanpassen. Met een slimme aanpak en vermelding van lopende acties, kan elke aankoop dus in een vervolgaankoop resulteren.
Of wilt u het meer gepersonificeerd? Gebruik onze Theateradvies Database om uw klanten gericht op de hoogte te stellen van de voor hen interessante voorstellingen.
Ook dit jaar zijn wij weer aanwezig op de Marketingdag voor de Podiumkunsten. Wij zijn met onze stand te vinden op de beursvloer.
U bent van harte uitgenodigd bij ons langs te komen. Tot dan!
Maandag 22 maart vindt de jaarlijkse vergadering van de LVP gebruikersvereniging plaats. Deze onafhankelijke en aktieve vereniging organiseert meerdere keren per jaar activiteiten met uiteenlopende thema's, waaronder de kassa- en marketing dagen.
Tijdens deze dag verzorgt LVP een presentatie van de nieuwe ontwikkelingen op het gebied ticketing, marketing, Internet en planning.
Hoe bindt u uw klanten? De modeterm is Customer Loyalty Programs, maar wat betekent dat?
Eenvoudig gezegd komt het neer op het toekennen van voordelen aan groepen klanten. Deze voordelen kunnen bijvoorbeeld voorrang bij bestellingen zijn, of actieprijzen die alleen voor deze groep klanten beschikbaar zijn.
In ons ticketingsysteem TRS definieert u eenvoudig allerlei groepen klanten door deze een lidmaatschap toe te kennen: onbeperkt of met een bepaald tegoed; oneindig of voor een bepaalde periode. Deze toekenning kan volledig automatisch, maar natuurlijk ook op individueel niveau plaats vinden.
Vervolgens kunnen deze klantengroepen gebruik maken van de (door u te bepalen) voordelen.
En wilt u achteraf bekijken of de acties inderdaad het gewenste resultaat opleveren? Doe eenvoudig een respons-meting in onze uitgebreide Marketingmodule.
Sinds de oprichting van de grensoverschrijdende Euro-metropool Lille-Kortrijk-Tournai + Valenciennes (meer dan twee miljoen inwoners) wordt de samenwerking op het gebied van kunst en cultuur hier uitgedragen door het NEXT festival. Na de succesvolle eerste editie in 2008, is bij de editie van 2009 voor een nauwere samenwerking op het gebied van ticketing gekozen.
Met voorstellingen op 11 locaties in 6 steden, diverse ticketpoints, een gezamenlijke Internetverkoop en een diversiteit aan talen, was LVP/TRS voor NEXT de logische keuze. Jarenlange ervaring op gebied van ticketing, kaartverkoopnetwerken en Internetverkoop hebben aan deze keuze bijgedragen.
LVP is verheugd aan deze samenwerking mee te mogen werken. We kijken nu al uit naar de editie 2010!
Deelnemende steden: Villeneuve d'Ascq (F), Valenciennes (F), Lille (F), Roubaix (F), Kortrijk (B), Doornik (B).
Deelnemende instellingen: La Rose des Vents, Espace Pasolini Th��tre International, Le Ph�nix Sc�ne Nationale de Vallenciennes, Le Patro, La Condition Publique, De Kortrijkse Schouwburg, Budatoren, Budascoop, Broelmuseum, Muziekclub De Kreun, Maison de la Culture de Tournai.
Afgelopen tijd verwelkomden wij de volgende organisaties:
NEXT International Arts Festival
Hotel Apollofirst, Amsterdam
Huis van Oranje, Katwijk
Stichting Scum, Katwijk
Museumnacht, Leiden
Veluvine Cultuur, Nunspeet
SSC De Ruchte, Someren
LVP biedt binnenkort de mogelijkheid on-line Internetverkopen te laten betalen met de nieuwe PODIUM cadeaukaart (voorheen de Theater & Concertbon).
Net zoals eerder met de introductie van e-ticketing en iDEAL bewijst LVP ook nu weer steeds de eerste te zijn die inspeelt op dergelijke nieuwe ontwikkelingen.
Met TRS kunt u direct vanuit het systeem e-mailings te versturen. U bepaalt uw mailings-doelgroepen aan de hand van zelf aan te geven criteria. U kunt gebruik maken van meerdere templates (layouts) welke u zelf aan kunt maken. In deze templates kunnen (automatisch) informatie en afbeeldingen van de voorstellingen worden opgenomen.
Ook is het mogelijk automatisch e-mailings klaar te zetten. Zo kan men bijvoorbeeld iedere maand een nieuwsbrief verzenden van alle voorstellingen van komende maand.